SEGME

fot. SEGME

SEGME to nowość na rynku bram garażowych i rolet zewnętrznych. Firma nie wzięła się jednak znikąd, gdyż produkcją i sprzedażą bram i rolet zajmuje się od blisko 15 lat, działając wcześniej pod nazwą Rolmet. Teraz firma postanowiła mocno zintegrować i zintensyfikować swoje działania, wzmacniając je siłą kreowanej właśnie marki.


To, czym SEGME zamierza powalczyć na rynku, są kompletność produktów („już w standardzie dostajesz wszystko!”), dobór najlepszych z punktu widzenia klientów na rynku rozwiązań („współpracujemy tylko z liderami w branży”) i profesjonalny serwis (od doradztwa po montaż i obsługę posprzedażową) – tłumacza przedstawiciele SEGME. 


Celem firmy jest nie tylko promocja marki SEGME, ale także stworzenie w Internecie kompendium wiedzy i porad dotyczących wyboru spośród różnych rodzajów garaży, bram, rolet i automatyki. Slogan kampanii i claim marki to „SEGME. Twoja #StrefaKomfortu”. 

Wyraża się w nim cały świat wartości marki SEGME, który koncentruje się na klientach – klientach ostatecznych i pośredniczących, jak hurtownicy, dystrybutorzy, sprzedawcy. Wszystkim zamierzamy oferować swoje usługi na takim poziomie, żeby poczuli się w pełni komfortowo, mając świadomość, że oferta jest solidna, a obsługa profesjonalna – dodają przedstawiciele SEGME. 

 


Reklama


Strona używa Cookies. Więcej w Polityce Prywatności.