Winkhaus

fot. Winkhaus

Nie wiem czy zgodzicie się z nami ale często handlowcy sprzedając okna kładą nacisk na wielokomorowość profilu. Potencjalny odbiorca jest zarzucany cechami okna i bywa, że pracowicie udaje zainteresowanie. Tylko, czy rzeczywiście kupuje profil o takim czy innym stabilizatorze lub szybę z tlenkami metalu? Klienci tak naprawdę kupują korzyści wynikające z cech okna i szybciej się dogadacie jeśli takowe mu pokażecie. Dobrym przykładem jest zaobserwowana przez nas ostatnio krótka historia sprzedaży kilkudziesięciu okien. O to zamówienie starały się 3 firmy, prześcigając się w argumentacji na temat jakości, współczynnika K i innych "ważnych rzeczy". Tymczasem inwestor okazał się być palaczem a zlecenie wygrał handlowiec, który zaproponował rozwiązanie po którym inni nie mieli już żadnych szans na zdobycie zaufania decydenta. Zatrzask umożliwiający wyjście na balkon i zamknięcie za sobą drzwi to był ten "święty spokój" od narzekań żony, który tak naprawdę został w tej transakcji sprzedany. Jeśli chcecie zwiększyć swoją lub swoich handlowców efektywność sprzedawajcie korzyści płynące z cech waszych produktów. Rozejrzeliśmy się za takim rozwiązaniem wśród dostawców i taki zatrzask ma w swojej ofercie między innymi Winkhaus Polska. Nosi kod BK.




Redakcja:
Winkhaus Polska Beteiligungs
spółka z o.o. sp.k.

64-130 Rydzyna
ul. Przemyslowa 1
tel. 065 5255700
tel. www.sklep.winkhaus.pl
fax 065 5255800